Brak zaplanowanych szkoleń
💰Cena: 210 zł
Osoba prowadząca wymaga włączonych kamerek internetowych od wszystkich uczestników przez cały czas udziału w szkoleniu (poza przerwą). Brak włączonej kamerki oznacza niemożność wystawienia zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu.
Odbiorcy: Warsztat skierowany jest do pedagogów, którzy: chcą rozwijać umiejętność asertywnego komunikowania się w środowisku szkolnych, są nastawieni na rozwój własnych kompetencji i umiejętności, chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne, dbać o swoje granice, skuteczniej wyrażać swoje przekonania i osiągać założone cele, na co dzień spotykają się z wyzwaniami w komunikacji z uczniami, rodzicami / opiekunami lub borykają się z trudnościami z porozumieniem się w środowisku pracy.
Opis: Asertywność to pomysł na to, jak wykorzystać w pełni swoje prawa ale tylko do granicy, za którą rozciągają się prawa innych osób. /Maria Król Fijewska/ Asertywność oznacza umiejętność dbania o własne potrzeby, emocje, wyrażanie swojego zdania, stawianie adekwatnych granic. Dzięki niej budujemy swoje relacje w sposób dla nas bezpieczny, zapobiegając przekraczaniu naszych norm i granic. To również sztuka porozumiewania się z innymi bez przemocy, presji i nacisku. Tematyka warsztatu skupiona jest wokół narzędzi asertywnej komunikacji i ich praktycznego wykorzystania w środowisku szkolnym.
Celem warsztatu jest zdobycie umiejętności niezbędnych do konstruktywnego i asertywnego porozumiewania się z dziećmi, rodzicami/opiekunami oraz współpracownikami w środowisku szkolnym.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do tematu asertywności
- Moja mapa asertywności
- Moje prawa, uczucia i potrzeby
- Moje terytorium - moje granice
- Asertywny komunikat w oparciu o język Porozumienia bez Przemocy (NVC)
Korzyści - Po warsztacie uczestnicy:
- zwiększą umiejętność asertywnej komunikacji
- zdobędą umiejętność rozpoznawania różnic pomiędzy uległością, asertywnością i agresją
- zwiększą umiejętność rozwiązywania problemów i konkretnych sytuacji konfliktowych w relacji nauczyciel – rodzic, nauczyciel – dziecko, dziecko- dziecko
- poszerzą znajomość własnych praw i umiejętność ich obrony
- wzbogacą swoje kompetencje miękkie o nazywanie i wyrażanie emocji, formułowanie komunikatów ,,ja” zgodnie z założeniami Porozumienia bez Przemocy, identyfikowanie i komunikowanie własnych potrzeb.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadząca: Magdalena Wolfart – Samselska – absolwentka pedagogiki, dyplomowany doradca zawodowy, coach i trener. Terapeutka w podejściu Terapii Skoncentrowanej na Emocjach i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Uczestniczka Programu Pomocy Psychologicznej w ujęciu GESTALT. Posiada czternastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, nauczycielami, studentami oraz kobietami przewlekle chorymi. Doświadczenie zdobyła m.in. w projektach: „Reaktywacja 45+”, „Moje Życie – Mój Projekt”, „Przedsiębiorcza Uczelnia”, „Nowe umiejętności – nowe możliwości”, „Otwarci na Jutro”. Dotychczas przeprowadziła ponad dwa tysiące godzin indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego, coachingu i terapii. Prowadziła również zajęcia ze studentami z zakresu: rozwoju zawodowego człowieka, rekrutacji i selekcji pracowników oraz rozwoju osobistego coacha. Obecnie współpracuje z Ośrodkiem Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Sensi Institute i Akademią Leona Koźmińskiego. Jest współzałożycielką Gabinetu Psychoterapii Integratywnej PSYCHE INTITUTE.