Terminy zaplanowanych szkoleń:
💰Cena 209 zł
Odbiorcy: Szkolenie dedykowane jest dla nauczycieli uczących na różnych stopniach kształcenia.
Opis: Samosterowność służy przygotowaniu dziecka do prowadzenia dobrego życia teraz i w przyszłości” - Joachim Bauer. Samosterowność rozumiana jako sterowanie uwagą i hamowanie impulsów jest jedną z podstawowych kompetencji, w jakie szkoła powinna wyposażyć ucznia. Trafna diagnoza sytuacji edukacyjnej, wybór adekwatnych strategii uczenia się oraz utrzymanie uwagi to klucz do efektywnej nauki. Czynniki, które w znaczącym stopniu wpływają na tę umiejętność, to… relacje i motywacja wewnętrzna.
Program szkolenia:
- Samosterowność - wokół pojęcia.
- Czynniki sprzyjające rozwojowi samosterowności.
- Neurobiologiczny kontekst samosterowności.
- Motywacja wewnętrzna i jej wpływ na rozwój samosterowności.
Korzyści - dowiesz się:
- czym jest samosterowność;
- jak tworzyć środowisko edukacyjne sprzyjające rozwojowi poczucia wpływu;
- w jaki sposób relacje uczeń - nauczyciel - rodzic kształtują struktury neurobiologiczne dziecka, umożliwiając lub utrudniając rozwój samosterowności;
- czym jest motywacja wewnętrzna i jak ją rozwijać;
- jak sprawić, by dzieci w przyszłości potrafiły budować lepszą jakość świata i potrafiły wpływać na jakość swojego życia.
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadząca: Nina Gralczyk - nauczycielka języka polskiego w szkole średniej, edukatorka, trenerka procesu wspomagania w oświacie, prowadzi szkolenia w zakresie neurodydaktyki, kompetencji kluczowych, TIK, przywództwa w oświacie, edukacji konwergencyjnej. Prezeska Fundacji ANKRA.