Odbiorcy szkolenia to dyrektorzy i nauczyciele placówek oświatowych (szkół, przedszkoli, ognisk pracy twórczej, domów kultury). Praktyczne szkolenie przygotowane z myślą o nauczycielach, wychowawcach innym specjalistach, który na co dzień stają twarzą w twarz z wyzwaniami dzieci i młodzieży. Szkolenie wymiernie wzbogaca warsztat pracy nauczyciela o niezbędne kompetencje w pracy z dzieckiem i rodzicem w obszarze bezpieczeństwa cyfrowego uczniów. Poszerza wiedza i wprowadza nowe metody i zalecenia profilaktyczne dotyczące przeciwdziałania cyberzagrożeniom.
Cele szkolenia:
- poszerzenie wiedzy i zaprezentowanie aktualnego stanu badań nad fonoholizmem,
- poszerzenie wiedzy i zaprezentowanie aktualnego stanu badań nad zagrożeniami związanymi ze światem cyfrowym,
- poszerzenie wiedzy na temat specyfiki młodego pokolenie (Generacja Online),
- uwrażliwienie na cyberzagrożenia.
💰Cena 209 zł
Sprawdź terminy poniżej👇
Program szkolenia:
- Świat cyfrowych tubylców — wprowadzenie.
- Fake, spam, scam – ogólna charakterystyka zjawisk, sposoby przeciwdziałania.
- Inicjacja cyfrowa.
- Fonoholizm, uzależnienie od gier – kiedy zaczyna się uzależnienie?
- Higiena cyfrowa.
- Case study.
Korzyści:
- potrafi korzystnie diagnozować, interweniować, komunikować się z dzieckiem lub rodzicem,
- zna objawy i skutki fonoholizmu,
- zna zagrożenia związane ze światem cyfrowym.
❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.
📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
Prowadzący: mgr Michał Twardosz – absolwent politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończył kurs „The Science of Learning - What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Zawodowo związany z edukacją w zakresie profilaktyki dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Specjalista pracujący w zakresie wsparcia ofiar przemocy szkolnej oraz wdrażania systemów wsparcia dla instytucji oświatowo-wychowawczych. Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych w zakresie interwencji kryzysowej. Autor wielu publikacji naukowych i publicystycznych dotyczących zagadnień cyfryzacji i nowych technologii. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, mających na celu rozwijania kompetencji kluczowych oraz wykorzystywania nowych technologii. Pasjonujący się zrównoważonym rozwojem, fonoholizmem i cyberprzemocą. Swoje zainteresowania poszerza w prowadzeniu badań nad zagadnieniami pokolenia „Always On”. Jako pasjonata przeprowadził setki rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.