Brak zaplanowanych szkoleń
💰Cena – 159 zł
Odbiorcy: Warsztat dla nauczycieli żłobków, przedszkoli, szkół, dla opiekunów dzieci.
Opis: W pracy opiekuna/nauczyciela niejednokrotnie spotykamy się z dziećmi, których zachowań nie rozumiemy. Budzą one w nas sprzeczne uczucia, które stają się powodem do poszukiwania wiedzy. Niniejszy warsztat staje się okazją do spotkanie z innymi specjalistami i wymiany spostrzeżeń, obserwacji oraz wiedzy dotyczącej interesujących nas zachowań. Całość zostanie omówiona w świetle psychologii rozwojowej dziecka, neurofizjologii ,Teorii Przywiązania oraz Teorii Poliwagalnej.
Program szkolenia:
- Część I – zebranie od uczestników ich doświadczeń w zakresie pracy z dziećmi których zachowania budzą konsternację, zdziwienie, niedowierzanie lub lęk.
- Część II – omówienie przypadków z życia „case study”, doprecyzowanie terminologii.
- Część III – zaprezentowanie możliwych wyjaśnień zachowania dziecka w oparciu o psychologię rozwojową dziecka, neurofizjologię, Teorię Przywiązania oraz Teorię Poliwagalną.
- Część IV – dorosły w relacji i reakcji na „dziwne dziecko”, strategie wspierania siebie. Część V – podsumowanie.
Uczestnicy będą mieli możliwość rozwiania wątpliwości dotyczących zachowań budzących konsternację, zdziwienie, niedowierzanie lub lęk. Nabędą również niezbędną dla siebie wiedzę, która pomoże im pełniej i bardziej profesjonalnie wchodzić w kontakt/ uczyć/wychowywać podopiecznych.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadząca: Joanna Serwińska – pedagog specjalny, terapeutka neurorozwojowa, terapeutka TSR, INPP, MNRI w trakcie certyfikacji w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt. Autorka polisensorycznego programu terapeutycznego „SensoPaka”. Publikuje na łamach Newseek Psychologia, Kosmos dla Dorosłych, Charaktery oraz w branżowych pismach związanych z terapią osób z wyzwaniami rozwojowymi. Współpracuje z Akademią Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Na co dzień w ramach prywatnej praktyki prowadzi terapie dzieci z niedojrzałością neurorozwojową oraz terapie rodzin w paradygmacie więzi, szkoli specjalistów oraz rodziców, w szkole podstawowej prowadzi zajęcia rewalidacyjne.