Zespół

Katarzyna Świątkowska

Katarzyna Świątkowska

Właściciel Centrum Szkoleń Cognitus. Trener, akredytowany coach ICF na poziomie ACC, terapeuta TSR i RTZ. Pedagog i doradca zawodowy. Od 15 lat prowadzi praktykę trenerską. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i doskonalenia kompetencji miękkich. Od wielu lat aktywnie wspiera osoby w trudnościach zawodowych i życiowych. Cechuje ją duża wiara w ludzi, w ich siłę i możliwości. W swojej pracy wykorzystuje różnorodne metody z obszaru coachingu, terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach i doradztwa zawodowego. Z zaangażowaniem i ciekawością podejmuje nowe wyzwania. Współpracuje z biznesem i organizacjami pozarządowymi, szkoli nauczycieli i studentów. W ramach Akademii Trenera i Coacha prowadzi szkolenia doskonalące kompetencje trenerskie i coachingowe.
Angażuje się w działalność społeczną, jest prezesem Stowarzyszenia Dignitas Centrum Wspierania Rozwoju

Magdalena Wolfart-Samselska

Magdalena Wolfart-Samselska

Certyfikowany Zen Coach. Ukończyła roczny trening Zen Coachingu oraz CoachWise Essentials™ w Warszawie. Specjalizuje się w life coachingu i coachingu kariery. Z wyboru i z wykształcenia jest również pedagogiem specjalnym, doradcą zawodowym i trenerką umiejętności miękkich ( komunikacja, współpraca, autoprezentacja, zarządzanie sobą w stresie). Posiada jedenastoletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą, studentami, kobietami przewlekle chorymi oraz osobami po 50 roku życia. Dotychczas przeprowadziła ponad tysiąc godzin indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego i coachingu. Obecnie współpracuje z Akademią Leona Koźmińskiego i Wyższą Szkołą Technologii Informatycznych VIZJA. Cały czas dba o swój rozwój osobisty i zawodowy uczestnicząc w warsztatach, szkoleniach i superwizji.

14183781_1166630696731352_3586335656259102171_n

Ewa Mordalska

Mgr filologii polskiej, pedagog z 23 letnim doświadczeniem, absolwentka studiów podyplomowych „Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwoju „ ( Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego) oraz studiów podyplomowych „Coaching i mentoring” na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Posiada dyplom Trenera dziecięcego kompetencji społecznych.Swoje szkolenia przygotowuje nie tylko w oparciu o obecny stan wiedzy, ale przede wszystkim wykorzystując własne wieloletnie obserwacje środowiska szkoły.Jej marzeniem jest uświadomienie współczesnym pedagogom, że szkoła może rozwijać kreatywność , a nie skutecznie ją niszczyć.Ciągle szuka odpowiedzi na pytania- jak uczy się mózg i co zrobić, aby maksymalnie wykorzystać potencjał i talenty każdego człowieka. Jako filolog prowadzi także szkolenia z kultury języka m.in. w pismach urzędowych. Niewątpliwym jej atutem jest ogromne poczucie humoru oraz dystans do omawianych zjawisk…nawet tych budzących największe emocje i kontrowersje.Mocny głos i talent aktorski sprawiają, że jej szkolenia nigdy nie są nudne.

 

 

Agnieszka Masewicz

Agnieszka Masewicz- Majderdrut

Psycholog, trener umiejętności miękkich, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia Społeczna o specjalizacjach: Psychoedukacja- Zastosowanie Metod Aktywnych i Psychologia Organizacji i Pracy, oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA, Akademii Trenerów INTRA. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Business Coaching. Prowadzi szkolenia z zakresu asertywności, motywacji, komunikacji, radzenia sobie ze stresem, skutecznego uczenia się, budowania zespołu, autoprezentacji, umiejętności osobistych. Prowadzi doradztwo zawodowe grupowe oraz indywidualne. Posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach wyższych. Autorka tekstów psychologicznych. Współpracuje z firmami, dla których bada potrzeby szkoleniowe.

 

Michał Matysiak

Project manager, przedsiębiorca , międzynarodowy praktyk neurolingwistycznego programowania certyfikowany przez IANLP (International Association for Neuro-Linguistic Programming Richarda Bolstada ) , trener, coach. Lubi przełamywać schematy w myśleniu i działaniu, kocha podróżować . Wie, że nie można zmienić kierunku wiatru ale można dostosować żagle tak aby osiągnąć swój cel. Uważa, że aby wiedzieć jak iść trzeba wiedzieć gdzie się jest i dokąd chce się dojść.

MartaMichalska

 

Marta Michalska

Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Nauk o Wychowaniu na Uniwersytecie Łódzkim; tłumacz języka miganego I, II i III stopnia. Ukończyła szkolenia Klanzy z zakresu tańców integracyjnych, zabaw i działań plastycznych, pedagogiki zabawy w pracy edukacyjnej, tańców i zabaw integracyjnych, a także certyfikowany kurs glottodydaktyki. Jej zainteresowania naukowe to: glottodydaktyka, nauka czytania i pisania, diagnoza i terapia, rozwój kompetencji emocjonalnych w życiu dziecka, wspieranie zdolności i kreatywności w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym. Tworzy zabawy, zajęcia plastyczne, gry i zabawy matematyczne oraz językowe dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Asystent w Katedrze Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie prowadzi zajęcia ze studentami z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagogiki twórczości, diagnozy i terapii małego dziecka. Przygotowuje rozprawę doktorską na temat nauki czytania dzieci od najmłodszych lat.

Agata Skwierawska Kwaśny

Agata Skwierawska – Kwaśny

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Logopeda, surdologopeda, specjalista emisji i higieny głosu, polonista. Posiada wieloletnią praktykę w rehabilitacji mowy u dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, jak również u dorosłych z szerokim spektrum zaburzeń mowy. Zapewnia dzieciom opiekę logopedyczną od noworodka ( praca w poradni logopedycznej i rehabilitacyjnej), zajmuje się m.in. zaburzeniami mowy, jąkaniem, wadami wymowy, komunikacją alternatywną, nauką komunikacji u dzieci z autyzmem, korygowaniem wad wymowy, stymulacją rozwoju mowy, prawidłową emisją głosu, jego ochroną u osób z ryzyka zawodowego. Zajmuje się wczesną nauką czytania u dzieci. Szkoli kadry z zakresu usprawniania mowy i słuchu u dzieci prowadząc warsztaty z logorytmiki. Współpracuje z kilkoma uczelniami wyższymi, firmą szkoleniową, prowadzi terapie indywidualne i grupowe.

11895031_1040874649269848_2876049197213298802_o1

 

Joanna Bieńkowska – Terlecka

Pedagog specjalny, terapeuta dysleksji, muzykoterapeuta, logopeda, wykładowca akademicki. Od prawie 10 lat związana jest z publiczną oświatą, pracując w szkole podstawowej oraz w szkole integracyjnej. Obecnie jest pedagogiem szkolnym. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, prowadzi terapię indywidualną i grupową, z wykorzystaniem metod dramy i muzykoterapii. Ponadto interesuje ją tematyka wykluczenia zawodowego, warunków pracy młodych ludzi oraz coachingu w pracy pedagoga.

 

Małgorzata Kowalska

Małgorzata Kowalska

Pedagog, biolog, animator zabaw dziecięcych, trener z zakresu Arteterapii i terapii ręki. Miłośniczka Twórczości Gustawa Klimta. Szuka inspiracji w naturze, obcowaniu z przyrodą. Na swoich szkoleniach prezentuje nowatorskie projekty i prace jak i ciekawe rozwiązania w oparciu o znane metody pracy z dzieckiem. W praktyce łączy arteterapię z integracją sensoryczną. Zwolenniczka Metody Denissona. Niezwykle kreatywna, uwielbia robić coś z niczego. Inspiruje dzieci i dorosłych do twórczej pracy. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczycieli wychowawca.

imag0073-3

Małgorzata Pudło

 Absolwentka pięcioletnich studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii  Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek Pedagogika Specjalna – specjalność Logopedia oraz podyplomowych studiów w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, kierunek Neurologopedia. Uczestniczka licznych szkoleń z zakresu pracy z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi.   Prowadzi  szkolenia dotyczące terapii logopedycznej i treningu komunikacji dzieci z    autyzmem i zespołem Aspergera oraz zajęcia ze studentami na jednej z warszawskich uczelni. Od 2010 roku pracuje  w Poradni Autyzmu KRASNAL w Warszawie,  dodatkowo  prowadzi terapię logopedyczną dzieci z dyslalią w jednym z warszawskich przedszkoli.

2015-07-21-09-21-57

 Marta Misiarz

Absolwentka studiów magisterskich o kierunku pedagogika na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim , oraz studiów podyplomowych o kierunku pedagogika przedszkolna. Obecnie praktykujący nauczyciel przedszkolny w jednym z publicznych przedszkoli warszawskich. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi . 
Ukończyla szkolenie certyfikacyjne z Glottodydaktyki , Kinezjologii Edukacyjnej .
Ponadto , warsztaty taneczne Klanzy, wybrane elementy kinezjologicznego systemu kształcenia i terapii „Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej „.
Szkolenia z zakresu: przeciwdziałania agresji w przedszkolu, umiejętności interpersonalne, asertywność, zarządzanie stresem, instrumentacje i układy choreograficzne do utworów z muzyki klasycznej 
Miłośniczka sztuki teatralnej w wykonaniu najmłodszych artystów. Autorka i reżyser licznych przedstawień na scenie Festiwalu Teatralnego dla Przedszkolaków ” Lalka i ja ” Autorka programu wewnętrznego w przedszkolu „Kulinarne piątki w grupie trzylatków”
W swojej pracy stara się wdrażać Korczakowską idee praw dziecka. 

Brak możliwości komentowania