Trening Umiejętności Społecznych – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 28 listopada 2020 r. (09:00 - 15:00) ZAPISZ SIĘ
  • 16 stycznia 2021 r. (09:00 - 15:00) ZAPISZ SIĘ
  • 27 lutego 2021 r. (09:00 - 15:00) ZAPISZ SIĘ
  • 27 marca 2021 r. (09:00 - 15:00) ZAPISZ SIĘ
  • 24 kwietnia 2021 r. (09:00 - 15:00) ZAPISZ SIĘ
  • 22 maja 2021 r. (09:00 - 15:00) ZAPISZ SIĘ
  • 19 czerwca 2021 r. (09:00 - 15:00) ZAPISZ SIĘ
  • 💰Cena – 320 zł

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.

    Program:

    1. Podstawowe założenia Treningu Umiejętności Społecznych wg A. Goldsteina.
    2. Strategie stosowane w Treningu Umiejętności Społecznych.
    3. Charakterystyka funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
    4. Omówienie modelowej struktury TUS.
    5. Praca nad zachowaniami trudnymi, które mogą pojawić się w trakcie sesji – strategie proaktywne.
    6. Tworzenie systemów motywacyjnych.
    7. Współpraca z rodzicami/opiekunami uczestnika TUS.
    8. Programowanie rocznego planu pracy z grupą.

    Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.

    Prowadząca: Marzena Leńczyk – Absolwentka logopedii z audiologią Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Trener Umiejętności Społecznych (TUS). Ukończyła szkolenia z zakresu komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC). Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem elementów metody stosowanej analizy zachowani