Specyficzne trudności w uczeniu się – wydobywanie potencjału i wspieranie dziecka – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:
  • 22 lutego 2021 r. (18:00 - 21:00) ZAPISZ SIĘ
  • Cena: 200 zł

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    Dla kogo? Adresatami kursu są nauczyciele wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, którzy na co dzień pracują z dziećmi.

    Czego się nauczę? Uczestnicy kursu nauczą się zwracać uwagę na konkretne zachowania u dzieci bądź brak pewnych umiejętności, które powinny skłonić ich do wzmożonej obserwacji dziecka, rozmowy z rodzicem i specjalistą. Uczestnicy kursu nauczą się, jak w prosty sposób pracować z dziećmi na co dzień i pomagać im poruszać się po obszarach, które są dla ich uczniów wyzwaniem.

    • Co to jest lateralizacja i co mogę zauważyć już u dzieci w wieku przedszkolnym?
    • Co to są specyficzne trudności w uczeniu się? Uczeń z dysleksją. Uczeń z dysgrafią i dysortografią. Uczeń z dyskalkulią.
    • Jak zrozumieć potrzeby uczniów z problemami, znaleźć skuteczne strategie i pomóc uczniom realizować swój potencjał? W jaki sposób wspieramy dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się? Natura problemu, ich wpływ na uczenie się, proste strategie radzenia sobie z problemem.
    • Usprawnianie zmysłu słuchu – fakty.
    • Propozycje zabaw z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym.

    Na kurs składa się nie tylko część teoretyczna – prezentacja, wykład, dyskusja oraz wzajemna wymiana doświadczeń. Kurs to także część warsztatowa – czyli praktyczne gry i zabawy, które nauczyciele mogą zaproponować uczniom w swoich grupach/klasach.

    Uczestnik szkolenia otrzymuje:

    • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.),

    Katarzyna Dołhun – Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego w Warszawie. Lektor języka angielskiego oraz języka niemieckiego. Nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Certyfikowany nauczyciel pedagogiki Marii Montessorii. Certyfikowany nauczyciel nauczania dzieci języka angielskiego metodą Helen Doron. Edukator w Akademii Edukacji Bliżej Przedszkola. Prelegent i edukator w Edu Nation, Szkolna 24.PL, Discurso, WyEdukowani, LiveKid, Centrum Edukacyjno Szkoleniowo Terapeutyczne Pozytywka, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Cognitus. Wykłada metodykę nauczania w Krakowskim Instytucie Rozwoju Edukacji KIRE. Ukończyła kurs I i II stopnia prowadzony przez International Society for Emotional Intelligence z zakresu rozwoju inteligencji emocjonalnej. Ukończyła kurs Dziecięca Matematyka prof. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej. Ukończyła kurs psychologicznych aspektów zarządzania motywacją w szkole językowej. Autorka i współautorka książek do nauczania języka angielskiego dla dzieci. Autorka tekstów piosenek angielskich dla dzieci. Autorka artykułów do magazynów dla nauczycieli i rodziców na temat wielojęzyczności, metodyki ogólnej oraz pracy z dziećmi z zastosowaniem wielorakich metod aktywizujących usprawniających proces uczenia się. Założycielka i autorka artykułów na blogu mamametodyk.pl. Pracuje z dziećmi najmłodszymi, starszymi oraz z młodzieżą od 2001 roku. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, dla nauczycieli klas I-III, dla nauczycieli uczących nastolatki oraz dla lektorów języka angielskiego i niemieckiego.