Praca z zachowaniami trudnymi u uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 6 grudnia 2020 r. (09:00 - 12:00) ZAPISZ SIĘ
  • 14 stycznia 2021 r. (18:00 - 21:00) ZAPISZ SIĘ
  • 4 marca 2021 r. (18:00 - 21:00) ZAPISZ SIĘ
  • 💰Cena – 149 zł

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.

    PROGRAM SZKOLENIA obejmuje:

    • Spektrum autyzmu – wyjaśnienie pojęć.
    • Charakterystyka ucznia z Aspergerem.
    • Charakterystyka ucznia z Autyzmem.
    • Sprzężenia spektrum autyzmu i niepełnosprawności intelektualnej.
    • Funkcjonowanie ucznia ze spektrum autyzmu w szkole.
    • Prawa i obowiązki wobec ucznia wynikające z rozporządzenia MEN.
    • Charakterystyka trudnych zachowań u uczniów ze spektrum autyzmu.
    • Ograniczanie i eliminowanie niepowołanych reakcji w spektrum autyzmu.
    • Dostosowanie miejsca pracy dla ucznia ze spektrum autyzmu.
    • Ćwiczenia i aktywności wykorzystywane do pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. 
    • Podsumowanie/wnioski.

    KORZYŚCI PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA:

    • Otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.

    Justyna Maciejewska – nauczyciel od początku: nauczyciel biologii i wspomagający od 19 lat, nauczyciel w szkole specjalnej od 13 lat. Pracuje z uczniami niepełnosprawnymi w stopniu lekkim, umiarkowanym, głębokim oraz spektrum autyzmu. Ciągła praca nad sobą, udział w szkoleniach i warsztatach tematycznych pozwalają na możliwości dotarcia i efektywną na pracę z uczniem niepełnosprawnym, który motywuje do ciągłego poszukiwania. Pasjonatka wycieczek górskich oraz jazdy na rowerze.