Po czym poznać, że dziecko potrzebuje konsultacji specjalisty? Alarmować, czy dać czas? – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 19 maja 2021 r. (17:00 - 20:00) ZAPISZ SIĘ
  • 💰Cena – 159 zł

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.

    Warsztat dla nauczycieli żłobków, przedszkoli, szkół, dla opiekunów dzieci.

    Będąc osobą pracującą z dziećmi niejednokrotnie spotykamy się z sytuacją, kiedy zachowania dzieci budzą nasz niepokój. Problemy ze złością, agresją, wycofaniem, adaptacją, brakiem postępów w nauce itp. stawiają dorosłych wobec decyzji o tym, czy angażować innych specjalistów, czy też wystarczy „dać dziecku czas”. Warsztat ma na celu wyposażyć uczestników w narzędzia pozwalające rozpoznać i podjąć decyzję w tym obszarze.

    Program:

    Część I – zebranie od uczestników ich doświadczeń w zakresie pracy z dziećmi budzącymi niepokój, zdziwienie i troskę.

    Część II – omówienie przypadków z życia – „case study”, doprecyzowanie terminologii.

    Część III – zaprezentowanie narzędzia pozwalającego ocenić, czy konkretne dziecko należy otoczyć szerszym wsparciem terapeutycznym w oparciu o omówione przypadki i doświadczenia z pracy uczestników. 

    Część IV – „Kto może pomóc” – omówienie dostępnych w Polsce terapii i źródeł wsparcia. Część V  – Podsumowanie.

    Udział w warsztacie pozwoli zyskać umiejętność nowej, profesjonalnej oceny obserwowanych zachowań dziecka. Pozwoli sięgnąć po wygodne i wiarygodne narzędzie, które ułatwi komunikację w zespole oraz między opiekunem/nauczycielem a rodzicem dziecka.

    Joanna Serwińska – pedagog specjalny, terapeutka neurorozwojowa, terapeutka TSR, INPP, MNRI w trakcie certyfikacji w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt. Autorka polisensorycznego programu terapeutycznego „SensoPaka”. Publikuje na łamach Newseek Psychologia, Kosmos dla Dorosłych, Charaktery oraz w branżowych pismach związanych z terapią osób z wyzwaniami rozwojowymi. Współpracuje z Akademią Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Na co dzień w ramach prywatnej praktyki prowadzi terapie dzieci z niedojrzałością neurorozwojową oraz terapie rodzin w paradygmacie więzi, szkoli specjalistów oraz rodziców, w szkole podstawowej prowadzi zajęcia rewalidacyjne.