LogoSensoryka – wprowadzenie do świata zmysłów. Scenariusze na wiosnę – szkolenie on-line

Brak zaplanowanych szkoleń

💰Cena – 140 zł

Odbiorcy:  logopedzi, neurologopedzi, pedagodzy, terapeuci ręki, studenci.

Opis: Jak logopedycznie i sensorycznie bawić się z małym dzieckiem w gabinecie logopedy lub podczas zajęć profilaktycznych w przedszkolu lub żłobku ? Proste zabawy wspierające rozwój mowy i komunikacji dla najmniejszych dzieci w tematyce wiosennej.

Program szkolenia:

  1. Czym jest LogoSensoryka?
  2. Jak logopedycznie i sensorycznie bawić się z dziećmi?
  3. Jak wspierać rozwój umiejętności komunikacyjnych podczas zabaw LogoSensorycznych?
  4. Wprowadzenie dziecka do świata zmysłów.
  5. Zabawy LogoSensoryczne na wiosnę – gotowe scenariusze.

Cele i korzyści – Uczestnik:

  • zdobędzie podstawowe informacje na temat rozwoju najmniejszych dzieci,
  • zdobędzie podstawowe informacje na temat rozwoju przetwarzania wielozmysłowego u małych dzieci,
  • zdobędzie gotowy materiał do pracy z najmłodszymi dziećmi podczas zajęć indywidualnych i grupowych.

Materiały szkoleniowe: scenariusze, materiał zdjęciowy, skrypt szkoleniowy oraz ścieżka dźwiękowa do zabaw!

❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia,

❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

Prowadząca: Agata Kalina – terapeuta karmienia, logopeda, pedagog, surdologopeda, dogoterapeuta. Pracuje i prowadzi Fundację Wspierania Rozwoju Małego Dziecka „Cali Mali” oraz Poradnię „Cali Mali” dla dzieci z wyzwaniami w wieku 0-3 lat. Wykładowca UAM Poznań. Mama na czterech etatach 🙂 Szczególnie zainteresowana komunikacją najmłodszych dzieci oraz wspomaganiem ich w drodze nabywania umiejętności jedzenia doustnego. .).