LogoSensoryka- wprowadzenie do świata zmysłów. Scenariusze na lato – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 6 maja 2024 r. (19:00 - 21:00)
  • 💰Cena – 120 zł

    Odbiorcy:  logopedzi, neurologopedzi, pedagodzy, terapeuci ręki, studenci.

    Opis: Jak logopedycznie i sensorycznie bawić się z małym dzieckiem w gabinecie logopedy lub podczas zajęć profilaktycznych w przedszkolu lub żłobku ? Proste zabawy wspierające rozwój mowy i komunikacji dla najmniejszych dzieci w tematyce letniej.

    Program szkolenia:

    1. Czym jest LogoSensoryka?
    2. Jak logopedycznie i sensorycznie bawić się z dziećmi?
    3. Jak wspierać rozwój umiejętności komunikacyjnych podczas zabaw LogoSensorycznych?
    4. Wprowadzenie dziecka do świata zmysłów.
    5. Zabawy LogoSensoryczne na lato – gotowe scenariusze.

    Cele i korzyści – Uczestnik:

    • zdobędzie podstawowe informacje na temat rozwoju najmniejszych dzieci,
    • zdobędzie podstawowe informacje na temat rozwoju przetwarzania wielozmysłowego u małych dzieci,
    • zdobędzie gotowy materiał do pracy z najmłodszymi dziećmi podczas zajęć indywidualnych i grupowych.

    Materiały szkoleniowe: scenariusze, materiał zdjęciowy, skrypt szkoleniowy oraz ścieżka dźwiękowa do zabaw!

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia,

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Agata Kalina – terapeuta karmienia, logopeda, pedagog, surdologopeda, dogoterapeuta. Pracuje i prowadzi Fundację Wspierania Rozwoju Małego Dziecka „Cali Mali” oraz Poradnię „Cali Mali” dla dzieci z wyzwaniami w wieku 0-3 lat. Wykładowca UAM Poznań. Mama na czterech etatach 🙂 Szczególnie zainteresowana komunikacją najmłodszych dzieci oraz wspomaganiem ich w drodze nabywania umiejętności jedzenia doustnego. .).