Jak rozpoznać, że dziecko ma kłopoty w domu? – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:
  • 6 marca 2021 r. (09:00 - 12:00) ZAPISZ SIĘ
  •  
    Cena: 189 zł

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.

    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    Dla kogo: Nauczyciele, specjaliści, terapeuci pracujący z dziećmi w przedszkolu i szkole podstawowej.

    Szkolenie skupione będzie wokół rozpoznawania zachowania się dziecka w środowisku szkolnym, które wskazywałoby na trudności rodzinne. Jak rozpoznać, że uczeń potrzebuje pomocy? O czym może świadczyć jego zachowanie, rysunki, opowieści, gesty. Jak odczytywać „sygnały”, które są wysyłane przez rodzica. Kiedy pytać wprost, a kiedy dać sobie czas na dalszą obserwację. Jak może pomóc pedagog, psycholog, dyrektor i sam nauczyciel?

    Korzyści: umiejętność rozpoznawania sygnałów o zdrowiu psychicznym na podstawie zachowania się dziecka, poszerzenie wiedzy o zaburzeniach psychicznych i trudnościach rodzinnych, umiejętność prowadzenia rozmowy z uczniem i rodzicem – budowanie zaufania, wsparcia, nauka roli nauczyciela jako pomagacza”.

    Uczestnik szkolenia otrzymuje:

    • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.),

    Monika Perkowska – psycholog dziecięcy, psychoterapeuta dzieci, młodzieży i rodzin. Na co dzień pracuje w poradni psychoterapeutycznej, gdzie pomaga rodzinom i dzieciom lepiej zrozumieć siebie i swoje relacje. Współpracuje z lekarzem psychiatrą i innymi specjalistami. W pracy psychoterapeutycznej integruje podejście systemowe, psychodynamiczne i poznawczo-behawioralne. Regularnie korzysta z superwizji. Ukończyła również własną psychoterapię szkoleniową.