Brak zaplanowanych szkoleń
💰Cena – 120 zł
Dla kogo? Nauczyciele
Opis: Szkolenie ma na celu zachęcenie nauczycieli oraz zaopatrzenie ich w niezbędną wiedzę do skutecznego wprowadzania nowatorskich rozwiązań w działalności edukacyjnej.
- Etapy pracy poznaną metodą.
- Procedura wprowadzania innowacji pedagogicznej i eksperymentu w działania dydaktyczne- dokumentacja
Program:
- Poznanie przepisów prawa dotyczące tworzenia programów innowacyjnych i projektów edukacyjnych.
- Zdobycie wiedzy na czym polega praca projektowa oraz dobre praktyki, poznanie ich pozytywów i zastosowanie w pracy z uczniami.
- Zdobycie umiejętności konstruowania projektów edukacyjnych zgodnych z wymogami.
- Poznanie struktury i rodzajów innowacji pedagogicznej, poddanie jej ewaluacji.
- Definicja innowacji pedagogicznej i eksperymentu.
- Dobre praktyki w pracy nauczyciela.
- Analiza rozporządzenia MEN.
- Projekt jako skuteczna metoda edukacji- regulacje prawne.
Korzyści: Uzyskanie wiedzy na temat skutecznego i efektywnego wdrażania działań innowacyjnych w pracę dydaktyczną.
Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.
Prowadząca: Angelika Perdek-Chabinowska jest czynnym zawodowo nauczycielem, doradcą zawodowym, pedagogiem szkolnym oraz trenerem oświaty. Posiada bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Pracuje jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, była również nauczycielem przedmiotów administracyjnych oraz pracowni komunikacji interpersonalnej w szkole policealnej. Zajmuje się szkoleniami i webinarami dla kadry pedagogicznej. Od lat prowadzi kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, szkolenia z umiejętności miękkich, technik uczenia, autoprezentacji, nowoczesnych metod nauczania, rozwijania kompetencji kluczowych, czy zabaw i gier wprowadzających w świat dziecięcego kodowania dla nauczycieli. Jest trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomaga również uczniom w pracy nad stresem czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla niej bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkala. Jako trenerka stawia na aktywizację uczestników i pragmatyzm, starając się przekazywać wiedzę, którą można wykorzystać w swojej pracy. Interesuje się psychologią rozwoju i podróżami. W wolnych chwilach najchętniej czyta literaturę poświęconą psychologii pozytywnej, sama tworzy teksty oraz wciela ją w życie.