Diagnoza różnicowa opóźnionego rozwoju mowy – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:

  • 9 czerwca 2021 r. (18:00 - 21:00) ZAPISZ SIĘ

  • 💰Cena 149 zł

    Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia,

    Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

    Szkolenie skierowane jest do logopedów, neurologopedów, pedagogów, nauczycieli przedszkola i szkoły, studentów kierunków pedagogicznych i logopedycznych, pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu opóźnionego rozwoju mowy.

    Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi aspektami związanymi z istotą różnicową zakłóceń i zaburzeń mowy, których fundamentem jest opóźniony rozwój mowy.

    Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu:

    • dysponuje wiedzą z zakresu zakłóceń i zaburzeń mowy
    • zna różnice między zakłóceniem i zaburzeniem mowy
    • potrafi rozpoznać objawy i deficyty związane z ORM
    • otrzymuje zaświadczenie uczestnictwa i materiały szkoleniowe.

    Program szkolenia:

    1. Wprowadzenie: czym jest mowa, jej komponenty i stadia rozwoju
    2. Wprowadzenie do zagadnień zaburzeń mowy u dzieci
    3. Klasyfikacja zaburzeń mowy
    4. Opóźniony rozwój mowy – istota zakłóceń
    5. Specyficzne zaburzenia rozwoju mowy – charakterystyka, przyczyny, objawy
    6. ORM typu SORM i NORM
    7. Kryteria wyodrębniania poszczególnych jednostek zaburzeń rozwoju mowy o podłożu neurologicznym
    8. Czym jest SLI?
    9. Alalia prolongata jako zakłócenie mowy
    10. Alalia jako zaburzenie mowy
    11. Niedokształcenie mowy o typie afazji
    12. Afazja
    13. Afazja dziecięca
    14. Diagnoza różnicowa ORM
    15. Pytania uczestników.

    📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

    Prowadząca: Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, diagnosta i terapeuta zaburzeń rozwojowych. Ponadto od 12 lat prowadzi Polską Szkołę Sobotnią w Wielkiej Brytanii. Od 18 lat pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo i intelektualnie. Jej pasją zawodową jest praca z dziećmi z zaburzeniem rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia specjalistyczne i zawodowe w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Od wielu lat jest szkoleniowcem. Prowadzi liczne szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów, terapeutów i nauczycieli. Nie zapomina również o rodzicach, dla których organizuje darmowe konsultacje i szkolenia. Służy im radą i pomocą, aby lepiej zrozumieli swoje dzieci. Swoją pracę kieruje jednak głównie do dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi i problemami. To dzieci są dla niej najważniejsze. Założycielka i właścicielka Gabinetu Terapeutyczno – Szkoleniowego „Puzzle Szkolenia i Terapia” w Wielkiej Brytanii. Obecnie pracuje nad książką na temat autyzmu, która ma być poradnikiem dla rodziców tych dzieci.