Agresja małego dziecka – jak dbać o siebie i dziecko? – szkolenie on-line

Brak zaplanowanych szkoleń

💰Cena – 159 zł

Odbiorcy: Warsztat dla nauczycieli żłobków, przedszkoli, szkół, dla opiekunów dzieci.

Opis: Płacz, kopanie, gryzienie, plucie, bicie i inne objawy silnych emocji bywają wyczerpujące dla dziecka oraz wspierającego je dorosłego. Rodzi się pytanie o przyczyny oraz sposoby wspierania siebie i dziecka podczas tych trudnych chwil. Budzi się także nadzieja na to, że dziecko z tego wyrośnie, choć często nie jesteśmy pewni czy to nastąpi. Szkolenie pozwoli zrozumieć przyczyny agresji u dzieci, zobaczyć możliwe strategie wsparcia a także odpowie na pytanie „czy to na pewno minie?” oraz „czy zawsze mija?”

Program szkolenia:

  1. Zebranie od uczestników ich doświadczeń w zakresie pracy z dziećmi agresywnymi. Część II – omówienie przypadków z życia „case study”, doprecyzowanie terminologii.
  2. Zaprezentowanie sposobów regulacji emocji dziecka, omówienie cyklu kortyzolowego, jego wpływu na zachowanie oraz sposobu na wykorzystanie wiedzy o nim i Teorii Polivagalnej w wspieraniu agresywnego dziecka.
  3. Dorosły w relacji i reakcji na agresję dziecka, strategie wspierania siebie.

Korzyści: Uczestnicy nabędą praktycznej, sprawdzonej wiedzy dotyczącej regulacji silnych emocji dziecka i własnych, zbudują możliwe w ich sytuacji praktyczne strategie wspierające obie strony.

❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom.

📃Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

Prowadząca: Joanna Serwińska – pedagog specjalny, terapeutka neurorozwojowa, terapeutka TSR, INPP, MNRI w trakcie certyfikacji w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt. Autorka polisensorycznego programu terapeutycznego „SensoPaka”. Publikuje na łamach Newseek Psychologia, Kosmos dla Dorosłych, Charaktery oraz w branżowych pismach związanych z terapią osób z wyzwaniami rozwojowymi. Współpracuje z Akademią Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Na co dzień w ramach prywatnej praktyki prowadzi terapie dzieci z niedojrzałością neurorozwojową oraz terapie rodzin w paradygmacie więzi, szkoli specjalistów oraz rodziców, w szkole podstawowej prowadzi zajęcia rewalidacyjne.