Kurs „100 pomysłów na afazję” skupia się na praktycznej stronie terapii afazji u dorosłych (wiele propozycji treningów można zastosować u dzieci). Obie części obejmują całość zagadnień, jednak nie ma wymogu uczestnictwa w obu kursach.
Omówienie technik pracy z licznymi przykładami i inspirującymi ćwiczeniami.
Uczestnik otrzyma opisy prezentowanych ćwiczeń oraz czasowy dostęp do prezentacji.
❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.
PROGRAM:
- Czynniki wpływające na terapię.
- Planowanie terapii.
- Trening pragmatyczny w ciężkich zaburzeniach językowych.
- Poprawa dowolnej kontroli działania.
- Usprawnianie systemu semantycznego (rozumienie na różnych poziomach zaburzeń).
- Usprawnianie systemu fonologicznego (wzorce brzmieniowe analiza i synteza na różnych poziomach zaburzeń).
Uczestnik szkolenia otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.),
- zestaw ćwiczeń – 100 przykładów jako uzupełnienie kursu terapii
- karty oceny poziomu funkcji językowych, formularz do planowania terapii – uzupełnienie kursu diagnozy afazji
- dla chętnych Bostoński Test do Diagnozy Afazji i test przesiewowy LAST
Prowadząca – Marika Litwin – dr n. med., absolwentka logopedii Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (obecnie Akademia Pedagogiki Specjalnej), podyplomowych studiów w zakresie neurologopedii – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wykładowca Uniwersytetu SWPS i Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Korczaka. Wykładowca na kursach specjalizacyjnych w zakresie rehabilitacji medycznej, neuropsychologii, neurologopedii oraz kursach szkoleniowych dla pracowników oświaty. Specjalista neurologopeda w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej CKR w Konstancinie. Zainteresowania zawodowe to zaburzenia połykania oraz zaburzenia językowe w chorobach neurologicznych. Autorka publikacji z zakresu afazji, dysartrii, dysfagii.