Ruch i działanie – najlepsze na mowy wspomaganie! Autorski program logopedyczny do pracy z dzieckiem opóźnionym psychoruchowo – szkolenie on-line

Terminy zaplanowanych szkoleń:
  • 18 lipca 2020 r. (09:00 - 13:00) ZAPISZ SIĘ
  • Cena: 199 zł
     
    ❗Sprawdź pełną ofertę szkoleń: https://cognitus.pl/szkolenia-on-line/– Przy zakupie trzech szkoleń z oferty obowiązuje zniżka 20 zł mniej od ceny każdego szkolenia.

    ❗Szkolenia odbywają się za pomocą platformy Zoom .Uprzejmie prosimy o pobranie bezpłatnej aplikacji zoom ze strony https://zoom.us/ oraz o zalogowanie się poprzez e-mail i zapamiętanie hasła. W dniu szkolenia otrzymają Państwo e -mail z odpowiednim linkiem do szkolenia./Mail może być w spamie lub w powiadomieniach/. Na kilka minut przed szkoleniem proszę „wejść” w link. Zostaną Państwo przekierowani na szkolenie.

    Program:

    1. Dlaczego dziecko prezentuje opóźniony rozwój komunikacji? Podejście diagnostyczne. Kroki diagnozy gabinetowej krok po kroku:
    – percepcja słuchowa,
    – percepcja wzrokowa,
    – koordynacja,
    – napięcie mięśniowe i sprawność motoryczna,
    – napięcie mięśniowe i sprawność narządów artykulacyjnych.
    Autorskie arkusze diagnostyczne do wykorzystania w praktyce!
    2. Praca zespołowa w kontekście wsparcia funkcjonowania dziecka – kto tworzy zespół i jak zorganizować współpracę?
    3. Program pracy z dzieckiem rozłożony na sfery:
    – percepcji wzrokowej: ruchy gałek ocznych, koordynacja okoruchowa, widzenie obuoczne, konwergencja i akomodacja, obwód widzenia, wrażliwośc na kontrast, różnicowanie wzrokowe.
    – percepcji słuchowej: dyskryminacji słuchowej, różnicowania słuchowego, identyfikacji słuchowej, analizy i syntezy słuchowej, rozumienie.
    – koordynacja ciała: integrowanie stronności ciała, stabilizacja centralna, postawa ciała, ćwiczenia równoważne, koordynacja słuchowo-wzrokowa.
    – wsparcie proprioceptywane,
    – ćwiczenia ruchów i zabaw precyzyjnych,
    – ćwiczenia motoryki artykulacyjnej w aspekcie funkcjonowania całościowego.
    4. Kontrola postępów poetapowych – wskazówki i wytyczne.

    Szkolenie jest autorskim programem do wykorzystania w praktyce przez logopedów, terapeutów, rodziców, którzy szukają możliwości wsparcia dzieci z różnymi opóźnieniami.
    Praca nastawiona jest na działanie, ruch, stymulację mowy i całego ciała! Stanowi wspaniałe przygotowanie do podjęcia nauki czytania i pisania.

    Podczas kursu otrzymacie Państwo gotowe arkusze i zestawy ćwiczeń do pracy z pacjentem!

    Uczestnik szkolenia otrzymuje:

    • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.),
    • Uczestnik poza materiałami i Zaświadczeniem, otrzyma dostęp do filmu instruktażowego.

    Prowadząca –  mgr Aleksandra Kaczyńska – więcej informacji o prowadzącej: https://cognitus.pl/o-nas/zespol/