Zapraszamy prywatnych przedsiębiorców do udziału w szkoleniu „ Organizacja sprzedaży i promocji w warunkach pandemii.”
Szkolenie jest adresowane do prywatnych przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność w ramach PKD 10.
W poniższym zestawieniu przedstawione są wykluczenia działalności. Na w pliku czerwono zaznaczone są PKD, które ni mogą wziąć udziału w projekcie.
Pomoc de minimis – sektory wykluczone wg PKD (003)
Grupa docelowa: Kierownicy i pracownicy działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, przedstawiciele handlowi, pracownicy zajmujący się merchandisingiem, pracownicy sektora.
Rekrutacja do 15.12.2020
Szkolenia do końca marca 2021 roku.
Program szkolenia:
- Przygotowanie firmy do działań reklamowych – zrozumienie algorytmów i czynników wpływających na wyniki kampanii, konfiguracja kont, Business Manager, Pixel Facebooka.
- Stworzenie strategii kampanii reklamowych – wytyczenie celów i sposobu ich realizacji, określenie person.
- Wdrożenie planu w życie – konfiguracja kampanii – menadżer reklam krok po kroku.
- Wykorzystanie zaawansowanych możliwości targetowania reklam – grupy niestandardowe oraz grupy podobnych odbiorców i możliwości, jakie oferują.
- Formaty kreacji reklamowych i ich wykorzystanie.
- Analiza wyników i optymalizacja kampanii.
- Złote rady – na co uważać, czego unikać, o co zadbać.
Udział w szkoleniu wymaga podpisania umowy szkoleniowej oraz umowy bezzwrotnej pożyczki. Pożyczka anuluje się w momencie ukończenia szkolenia i przedstawienia certyfikatu.
Zgłoś siebie i swoich pracowników poprzez poniższy formularz:
Formularz zgłoszeniowy
Po otrrzymaniu zgłoszenia w ciągu najblizszych dni skontaktujemy się z tobą, przekażemy dokumenty, regulamin i odpowiemy na pytania. Po zapoznaniu się z dokumentacją podejmiesz decyzję o udziale.
Rejestracja jest tylko wstępną kwalifikacją, na szkolenie zostajesz zakwalifikowany po podpsaniu dokumentów i zatwierdzeniu zgodnosci działania firmy z wytycznymi.