Warsztaty

WARSZTAT SKUTECZNEGO NAUCZYCIELA 

Zadaniem nauczyciela jest uczyć ale i wychowywać! Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się jak pracować z wychowankami aby osiągnąć założone cele wychowawcze. . Nauczyciele otrzymają konkretne narzędzia, bardzo pomocne w wielu sytuacjach pojawiających się w relacji z uczniami. Większość nauczycieli wie jak uczyć swojego przedmiotu. Są przygotowani pod względem merytorycznym i dydaktycznym. Jednak niewielu nauczycieli uczonych jest codziennej komunikacji z uczniami co koliduje z nauczaniem.

ARTETERAPIA W PRACY Z DZIECKIEM

Szkolenie daje uczestnikom możliwość poznania różnorodnych technik twórczości plastycznej, rozwinięcie własnej osobowości poprzez proces twórczy. Przyjdź i zapoznaj się z gotowym zbiorem inspiracji. Poznaj znaczenie i role prac plastycznych w terapii. Zdobądź umiejętność wyboru prac do potrzeb edukacyjnych dziecka

prowadząca: Małgorzata Kowalska

Pedagog, animator zabaw dziecięcych, trener z zakresu Arteterapii i terapii ręki. Miłośniczka Twórczości Gustawa Klimta. Szuka inspiracji w naturze, obcowaniu z przyrodą.Na swoich szkoleniach prezentuje nowatorskie projekty i prace jak i  ciekawe rozwiązania w oparciu o znane metody pracy z dzieckiem. W praktyce łączy arteterapię z integracją sensoryczną. Zwolenniczka Metody Denissona . Niezwykle kreatywna, uwielbia robić coś z niczego. Inspiruje dzieci i dorosłych do twórczej pracy.

WSPÓŁPRACA Z RODZICEM W SYTUACJI TRUDNEJ

Warsztat pozwoli przyjrzeć się relacjom jakie budujemy z uczniami i rodzicami. Od bardzo wielu nauczycieli słyszę, że z dziećmi sobie radzą, z rodzicami bywa różnie. Jak wygląda Twoja komunikacja? Czego się  obawiasz w kontakcie z rodzicem? Jakie emocje w Tobie się budzą?  Odpowiesz sobie na pytania dotyczące Twojego zachowania, postawy i traktowanie siebie jako nauczyciela.Zdefiniujesz również „sytuację trudną”, poznasz kilka mechanizmów z obszaru asertywności, które możesz wykorzystać do radzenia sobie z takim sytuacjami.

prowadząca :Katarzyna Świątkowska -właścicielka Centrum Szkoleń Cognitus. Trener, akredytowany coach ICF na poziomie ACC, terapeuta TSR i RTZ. Pedagog i doradca zawodowy. Od 15 lat prowadzi praktykę trenerską. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i doskonalenia kompetencji miękkich. Od wielu lat aktywnie wspiera osoby w trudnościach zawodowych i życiowych. Cechuje ją duża wiara w ludzi, w ich siłę i możliwości. W swojej pracy wykorzystuje różnorodne metody z obszaru coachingu, terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach i doradztwa zawodowego. Z zaangażowaniem i ciekawością podejmuje nowe wyzwania.

ANIMATOR ZABAW

Na zajęciach zaprezentuje sprawdzone pomysły na gry i zabawy dla dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym. Przedstawi scenariusze na integrację grupy i wskazówki, jak bez zbędnych nakładów finansowych bawić się z dziećmi. Zaprezentuje wybrane zabawy z chustą animacyjną. Przestawi listę hitów, przy których dzieci najlepiej bawią się w czasie imprez urodzinowych i tematycznych.

prowadząca: Agnieszka Brzozowska -Doświadczona animatorka zabaw dla dzieci, właścicielka marki Ciekawe Dlaczego, szkoleniowiec. Specjalizuje się w grach i zabawach muzyczno-ruchowych. Pracuje z dziećmi i dorosłymi. Prowadzi zajęcia ogólnorozwojowe oraz umuzykalniające dla dzieci w wieku od 1,5 roku do 3 lat. Bez presji i stresu zachęca dzieci do poszerzania wiedzy o świecie i rozbudza w nich pasję małych odkrywców. Doradza rodzicom, jak przyjemnie i efektywnie spędzać czas z dzieckiem.  Współpracuje z Klubokawiarnią Karuzella, Klubem Sportowym Gym&Joy, Salą Zabaw Bajkowy Raj i innymi miejscami przyjaznymi rodzinie. 

PIOSENKOWE ZABAWIANKI

Piosenkowe Zabawianki , to szkolenie skierowane do wszystkich osób lubiących aktywnie spędzać czas z dzieckiem. Biorąc udział w szkoleniu zdobędziecie Państwo wiele praktycznych pomysłów do działań z dziećmi z muzyką w tle. Zabawy przeznaczone są dla dzieci od pierwszego roku życia do pięciu lat. W trakcie szkolenia usystematyzujesz wiedzę na temat rozwoju małego dziecka oraz poznasz zabawy utrwalające kierunki, uczące orientacji  w schemacie własnego ciała, zwiększających zasób słów ( przeciwieństwa,  pogoda ).  Poznanie technik parateatralnych do zabaw zarówno indywidualnych jak i z dużą grupą dzieci. 

GRAFOLANDIA -ROZWIJANIE DUŻEJ I MAŁEJ MOTORYKI.

Celem warsztatów, jest stymulowanie funkcji grafomotorycznych w rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Podczas warsztatów, dowiesz się :- jakie zabawy, ćwiczenia, zadania powinno wykonywać dziecko, aby usprawnić małą i dużą motorykę. – jak zachęcić dzieci do koncentrowania się na wykonywanych zadaniach – jak rozwijać umiejętności pracy w grupach. Ponadto poszerzysz wachlarz pomysłów do wykonywania ciekawych, stymulujących pracę dłoni prac plastycznych.Poznasz przepisy wykonania  zwykłych i niezwykłych mas plastycznych.

prowadząca:  Marta Kudła

Absolwentka studiów magisterskich o kierunku pedagogika na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim , oraz studiów podyplomowych o kierunku pedagogika przedszkolna. Obecnie praktykujący nauczyciel przedszkolny w jednym z publicznych przedszkoli warszawskich. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi . Ukończyła szkolenie certyfikacyjne z Glottodydaktyki , Kinezjologii Edukacyjnej. Ponadto , warsztaty taneczne Klanzy, wybrane elementy kinezjologicznego systemu kształcenia i terapii „Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej „.Szkolenia z zakresu: przeciwdziałania agresji w przedszkolu, umiejętności interpersonalne, asertywność, zarządzanie stresem, instrumentacje i układy choreograficzne do utworów z muzyki klasycznej Miłośniczka sztuki teatralnej w wykonaniu najmłodszych artystów. Autorka i reżyser licznych przedstawień na scenie Festiwalu Teatralnego dla Przedszkolaków ” Lalka i ja ”

GRY I ZABAWY ROZWIJAJĄCE INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ DZIECKA

Inteligencja emocjonalna pozwala człowiekowi żyć w zgodzie z jego wartościami, cieszyć się każdym dniem i znosić porażki. Już małe dzieci można uczyć tego, by umiały nazywać i rozpoznawać swoje emocje, budować swoją samoświadomość, asertywność, umiejętności społeczne. Dowiesz się,  czym jest inteligencja emocjonalna, jakie aspekty obejmuje,  jak kształtować ją u małych dzieci,  jak uczyć je rozpoznawania i nazywania uczuć, jak uczyć dzieci samoświadomości,  jak budować ich samoakceptację,  jak wpajać im zasady asertywności.

AKCJA – INTEGRACJA CZYLI BUDOWANIE ZESPOŁU KLASOWEGO.

Wszystkie problemy klasy można rozwiązać.W ZINTEGROWANEJ klasie. Integracja klasy to naturalny proces, ale na początku tworzenia zespołu klasowego lub wtedy gdy widzimy,że jest taka potrzeba, możemy nad tym procesem zapanować. Jak? Bawiąc się wspólnie, poznając, odkrywając potencjał klasy jako zespołu. Każdy chce zachować swoją autonomię,ale jednak być częścią całości.

prowadząca: Ewa Mordalska

Mgr filologii polskiej, pedagog z 23 letnim doświadczeniem, absolwentka studiów podyplomowych „Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwoju „ ( Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego) oraz studiów podyplomowych „Coaching i mentoring” na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Posiada dyplom Trenera dziecięcego kompetencji społecznych.Swoje szkolenia przygotowuje nie tylko w oparciu o obecny stan wiedzy, ale przede wszystkim wykorzystując własne wieloletnie obserwacje środowiska szkoły.Jej marzeniem jest uświadomienie współczesnym pedagogom, że szkoła może rozwijać kreatywność , a nie skutecznie ją niszczyć.Ciągle szuka odpowiedzi na pytania- jak uczy się mózg i co zrobić, aby maksymalnie wykorzystać potencjał i talenty każdego człowieka. 

 

Brak możliwości komentowania